tiistai 18. huhtikuuta 2017

SäKa Kaupan kehittäminen

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfsnsyrKCYG4A5gNZDNXQwx-C4WOp6Ub_VDJYheY56dVIfRAQ/viewform  linkki asiakaskyselyyn, jossa on nyt myös linkki verkkokauppaan


https://docs.google.com/forms/d/1q3h81JyOlI-lIWZv_nhljFs7Eg2Ow-ijDDAH2Iri37s/viewanalytics
Tässä olisi kyselyn vastauksien yhteenveto, mutta vastauksia ei näytä paljoa olevan.




Kohortti Analyysi
Tätä kohorttia en ymmärrä, miksi minulla on vain yksi 100%, ei sittemmin muuta.






Aktiivisiin kävijöihin otin lukumäärän kaikista 1-30 päivän aikana. Haalein viiva on 30 päivää, ja tummin on 1 päivä.








Yleiskatsaus
Ihan hyvin kertoo tuossa raportissa yleisesti sivuston kävijöistä, huonoin puoli on varmaa se kuinka vähän aikaa sivustolla oleminen on kestänyt ja kuinka nopeasti ihmiset ovat poistuneet. Mutta muuten siitä saa hyvin arvion.






Geo - kieli ja sijanti
 Kielen melkein osasin arvailla, että se olisi eniten Suomi, koska tätä ei ole mainostettu muuten. Sekä sijaintikin näyttää vahvasti menevän Suomeen!








Käyttäytyminen - uusi vs palaava, käyntitiheys ja paluuseen kuuluva sekä sitouttaminen
Mittaristo näyttää, että 60% asiakkaista olisivat palanneet kauppaan, joka on hyvä. Harva on käynyt, mutta lyhyin istunto on se alle 2 min.
Sivulla käyntitiheys oli ensimmäisenä alhaisena ja sitten se nousi hieman 5-7 henkilömäärään.
Sitouttamismielessä eniten kävijöitä on viipynyt sen 181-600 sekuntia.






Mobiili - yleiskatsaus ja laitteet
Ainut laite jolla se näyttää olevan käytetty on Huawei Honor 7. Prosentit eivät ole kovin suuret, luultavasti moni poistuu sivulta heti lukiessaan sen oleva ei oikea verkkokauppa.






Vertailut - kanavat, sijainti ja laitteet
Laitteet joilla eniten on verkkokauppani varmaan parhaiten on löydetty on tietokone tai puhelin, sillä ei periaatteessa ole väliä millä laitteella etsii kunhan on netti käytössä.




Käyttäjäliikenne
Osa kävijöistä lähtee nähtävästi heti pois sivustolta, kun he ensin sinne pääsevät.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti